hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| نظارت بر استاندارد اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان

قم| نظارت بر استاندارد اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان

مدیرکل استاندارد قم گفت: طرح ویژه کنترل بازار در ماه مبارک رمضان با هدف کنترل و نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در مراکز عرضه استان توسط اداره کل استاندارد انجام می‌شود.
به گزارش رویداد ایران_قم،مجید آوری فرد از نظارت مستمر بر محصولات قابل عرضه در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف نظارت بر عرضه محصولات مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای برنامه های سازمان ملی استاندارد در استان قم اجرا شده و همچنان ادامه دارد.
 وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم نگاه ویژه به موضوع سلامت مردم، دراین طرح اقلام مورد مصرف مردم به ویژه در حوزه صنایع غذایی مورد نظارت و بازرسی دقیق کارشناسان و بازرسان این اداره کل قرار گرفته‌است.
 وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از عرضه محصولات غیر استاندارد در بازار و حمایت از کالاهای استاندارد و با کیفیت ایرانی است.
 آوری فرد گفت: اجرای این طرح و درادامه آن نظارت مستمر اداره کل استاندارد بر مراکز عرضه محصولات ایرانی در نهایت منجر به افزایش کیفیت آن‌ها و جهش تولید خواهد شد.
 وی در پایان با بیان اینکه، این طرح تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت از هم شهروندان درخواست کرد به جهت مشارکت در این طرح و اطمینان از کالاهای دارای نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و در صورت عدم انطباق مشخصات دریافتی، موارد تخلف را به اداره کل استاندارد استان قم اطلاع رسانی نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد